Retouren en klachten

Retouren.

Artikelen die wij per post hebben verzonden, kunnen onbeschadigd en in de originele staat  binnen 14 dagen per mail worden aangemeld. Ons emailadres is info@kastinkleur.nl.              Je kunt eventueel het herroepingsformulier meesturen, maar dit is niet verplicht.   

Je ontvangt daarna per mail een retourlink van ons met een retourlabel, die je op het pakket kunt plakken. Bijbehorende retourkosten (dit is hetzelfde bedrag als het bedrag voor de heenzending) kun je via deze link digitaal betalen (vooral grotere pakketten zijn voordeliger om via deze link te frankeren dan via een postnl-punt). Daarna kun je het pakket, in de originele verpakking (of als dat niet mogelijk is, zo goed mogelijk verpakt) naar een postnl-punt brengen. De retourkosten zijn voor de koper.

Na de eerste melding heeft de klant nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Binnen deze 14 dagen zal de klant het volledige bedrag, inclusief de verzendkosten /bezorgkosten voor alleen de heenzending vergoed krijgen op dezelfde manier als waarop hij deze heeft betaald.

Artikelen die door onze bezorgdienst zijn afgeleverd en toch niet bevallen, kunnen meteen mee retour, maar de bezorgkosten (€50,- voor Nederland) zijn voor eigen rekening. Voor een extra rit worden extra kosten in rekening gebracht.

Voor de kasten die in opdracht worden gespoten, geldt een bedenktijd van 7 dagen.

De in opdracht gespoten kasten die je via deze webwinkel koopt worden volgens de door jou ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief. Mocht er iets niet naar wens zijn, dan horen we dat graag en wordt er naar een passende oplossing gezocht.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar . Samen kunnen we zoeken naar een passende oplossing.

Als dit niet tot een oplossing leidt, is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Herroepingsformulier:

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/kastinkleur/files/nl_nl_2_Herroepingsrecht.pdf?t=1527000356

De retourartikelen kunnen worden gestuurd naar:

KastinKleur

Kanaaldijk 32C 

2741 PA Waddinxveen

Als u gebruik maakt van het retourlabel, hoeft u deze adresgegevens niet meer extra te vermelden.

We verwijzen u voor meer informatie over klachtenregeling voor consumenten naar het Europees ODR platform, http://webwinkelkeur.nl.

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

We zijn genomineerd voor winkelier van het jaar in Waddinxveen (categorie woonwinkels). Klik hierboven op het logo en stem op ons!

 

© 2015 - 2019 KastinKleur | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel