Verzenden en bezorgen

Verzenden per post Nederland.

Wegens vakantie worden pakketjes zaterdagmiddag 24 juli verstuurd. Voor artikelen die niet met de post mee kunnen, maken we per mail een bezorgafspraak. Onze excuses voor het ongemak!

De vermelde prijzen van onze artikelen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 4,95 voor bestellingen kleiner dan 175 x 78 x 58 cm (0-30 kg)
€ 50,- voor kasten en overige artikelen die niet met de pakketdienst mee kunnen en speciaal moeten worden bezorgd. Afhalen is ook mogelijk.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling binnen 2 werkdagen naar de post te brengen. 

Als de betaling vooraf wordt overgemaakt, wordt de bestelling verzonden als het bedrag op onze rekening staat (bij gebruik van een visacard duurt dit soms iets langer). We houden het artikel maximaal 10 dagen gereserveerd.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL, hier hebben wij verder geen invloed op. Als de levering niet verloopt zoals gehoopt, dan kun je (via je track&tracecode) rechtstreeks contact opnemen met PostNL.

Als de eerste bezorgpoging niet is gelukt, doet PostNL soms geen tweede bezorgpoging meer, maar wordt het pakket op de dichtstbijzijnde PostNL locatie afgeleverd.

Als een bestelling wordt afgehaald en nog niet is afgerekend, houden we het artikel 10 dagen gereserveerd.

 

Bezorgen

Voor meubelen die speciaal bezorgd moeten worden, maken we een bezorgafspraak. Voor deze grotere artikelen en kasten zijn de bezorgkosten €50,- voor Nederland (in het winkelmandje verschijnt dit bedrag dan automatisch).

Voor de waddeneilanden is het vervoer van de haven tot het eiland voor eigen rekening (en regeling). Wij leveren tot aan het opgegeven adres op het vaste land.

Voor België is dit €75,- ;bezorgen in Wallonië doen wij niet. 

Momenteel geldt: Het bezorgen van grote artikelen zoals kasten, bezorgen we momenteel tot aan de deur (geen trappen en in flats en etagewoningen tot op de stoep op de begane grond).  Je moet dus zelf zorgen voor hulp bij het sjouwen. Sorry voor het ongemak!

Onderstaande tekst over het bezorgen is momenteel even niet van toepassing.

Bezorgen doen we tot aan de begane grond. Bezorgen via een trap of raam wordt dus niet gedaan! Bezorgen op een etage is alleen mogelijk als er een lift met voldoende ruimte aanwezig is (van te voren dus even goed opmeten). Bij portiekwoningen leveren wij tot op de stoep. Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade die ontstaat wanneer de koerier de spullen tilt of helpt bij het tillen van de spullen binnen het huis of gebouw.

 

Overige informatie

We doen ons best om bij elk artikel zo goed mogelijk de juiste informatie te verstrekken. Mocht je toch nog vragen hebben over een artikel of extra foto's willen, dan horen we het graag!

Zowel voor de winkel als voor de website geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. We halen de verkochte artikelen zo snel mogelijk van de website, maar helaas kan het toch voorkomen dat een artikel dat je via de website hebt afgerekend net is uitverkocht. We zullen je informeren of we het betreffende artikel op korte termijn bij kunnen bestellen. Zo niet, dan krijg je het bedrag zo snel mogelijk teruggestort.

Customers outside The Netherlands and Belgium (Vlaanderen):

Due to covid-19, our shipping dates have been adjusted. You can find this in the shopping cart. Sorry for the inconvenience.

Small and medium-sized items can simply be sent by post. If you place the item in the shopping cart the shipping costs will appear. You can pay using various payment methods, including payment in advance ("Vooraf overmaken"). Also see  https://www.kastinkleur.nl/c-4492956/betaalmethoden-en-merken/ for our accountnumber.

Large items we can only deliver to The Netherlands and Belgium (Vlaanderen). When you live in another country then €10.000,- delivery costs will appear in that case in your shopping cart. Pick up in our store in Waddinxveen is possible. You can choose "Afhalen bij winkelier" in your shopping cart.

When we have received the payment, the order will be sent to the post as quickly as possible. You'll receive a track & trace code to track your order. It may take a few days to a few weeks for your package to arrive. Return costs are for the buyer.

We only ship to the following countries: Belgium (Wallonië), Germany, Estonia, Finland, France, Ireland, Luxembourg, Austria, Spain, United Kingdom.

When you live in another country, please contact us. Sending usually works, but returning can be a problem.

If you have any questions, you can email us! 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Wegens vakantie is de winkel t/m za 21 aug gesloten. Bestellingen worden minder vaak verstuurd (zie winkelmandje).Onze excuses voor het ongemak!

  • ideal
  • Bancontact
  • Sofort Banking
  • Visacard logo
  • postnl.nl
┬ę 2015 - 2021 KastinKleur | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel