Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in goede conditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling vroegtijdig kapot gaat of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor, als dit mogelijk is, reparatie of vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kastinkleur.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden ophttp://ec.europa.eu/odr. http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Webwinkelkeur

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

 

 


 

 

 

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
  • ideal
  • Bancontact
  • Sofort Banking
  • Visacard logo
  • postnl.nl
© 2015 - 2024 KastinKleur | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel